۹ مشخصه ای که یک وب سایت خوب نباید داشته باشد!
۹ مشخصه ای که یک وب سایت خوب نباید داشته باشد!۱)گذاشتن عکس خود در صفحه ی اصلی.
با وجود آن که عکس شما یک نوع خوشامدگویی به بازدیدکنندگان شمار می آید، برخی کارشناسان عقیده دارند، این عکس، دلیل حضور بازدیدکنندگان را در سایت شما کم رنگ می کند. لارینا کیس، رییس بخش کارشناسی موفقیت و عملکرد یک موسسه ی مشاوره در فیلادلفیا در این باره می گوید:”دیدن این عکس، مانند ملاقات یک شخص جدید است، و به جای پرداختن به مسایل بازدیدکنندگان، مثل این است که به آنها بگویید:”من چقدر در عکس، عالی هستم“.وب سایت شما باید تماماً درباره ی بازدیدکنندگان باشد و نه در مورد شما. قبل از هر چیز باید آنها را به سایت، علاقمند کنید“.۲) زیاده روی در ۲)پخش قطعات دیداری و شنیداری.این مورد شامل هر قطعه ی دیدنی و شنیدنی می شود. از یک طرف تصاویر متحرک گیج کننده در صفحه ی اصلی واز طرف دیگرهر نوع عکس، از مشتریان سایت گرفته تا موش خانگی شما. مورد اول چیزی بیش از بهره گیری بیهوده از فن آوری جدید نیست و مثال آخر، گمراه شدن از مسیر فعالیت های حرفه ای است. گذشته از این، بارگذاری موسیقی های پرزرق برق و پر سر و صدا مدت زیاد ی طول می کشد و همین امر، بازدید کنندگان سایت شما را فراری می دهد.روت آترلی( یکی از شرکای اصلی مرکز استراتژی های خلاق،یک آژانس ارتباطات مردمی در ریچموند،ب،س،کانادا) می گوید: ”داشتن یک سایت با فن آوری قوی برای بسیاری از وب سایت ها ضروری است، اما برای حضور تکنولوژی باید دلیلی مهم تر از تحت تاثیر قراردادن مردم، وجود داشته باشد.۳) وجود گزینه های گیج کننده ی فراوان.به شما حق می دهم، چرا که می خواهید صفحات و مطالب گوناگون زیادی به بازدیدکنندگان سایت خود ارایه دهید. اما ساختار سایت باید به اندازه ی کافی ساده باشد، تا بازدیدکنندگان گیج و سر در گم نشوند. کیس در این باره می گوید:”از تنظیم فهرست انتخابی با حدود ۲۰ گزینه ی انتخابی خودداری کنید، افراد،در هر بار می توانند بین ۵ تا ۹ مطلب را به خاطر بسپارند. سعی کنید از این حد فراتر نروید، چون در غیر این صورت،آنها گیج شده، سایت شما را ترک می کنند.“ ۴) اطلاعاتی که ممکن است به حریم شخصی افراد و مسایل امنیتی لطمه وارد کند. البته این مساله تا حد زیادی به ماهیت وب سایت ، شغل و کنارآمدن شما با قضایا بستگی دارد. در هر صورت ضروری است، که مطالب *وب سایت خود را خوب بررسی کنید، تا اطلاعاتی که به مسایل شخصی و مسایل امنیتی لطمه وارد می کند، و همچنین مورد علاقه ی هکرها است در آن موجود نباشد. در ابتدایی ترین مراحل، باید از گذاشتن عکس ها، آدرس های ایمیل و جزییات شخصی کارکنان در *وب سایت خودداری کنید. همچنین، چگونگی طراحی ساختار URL و صفحه ی پیغام ایراد ۴۰۴ نوع سرور یا پشتیبان شما را برای افراد، آشکار می سازد. این ها چیزهایی است که هکرها نباید بدانند. حتی در انتشار اطلاعات درباره ی تولیدات، کارشناسان وب، توصیه می کنند، فقط از نکاتی که مشتریان را به خرید ترغیب می کند؛ استفاده کنید و نه نکاتی که اطلاعات شرکت را به خارج انتقال دهد. سعی کنید، در اسرع وقت از یک کارشناس وب یا یک وکیل استفاده کنید، تا نکاتی که امکان سوء استفاده از آنها در سایت وجود دارد؛ را بررسی کند. از این هم فراتر رفته، می توانید یک کارشناس امور امنیتی در سایت خود داشته باشید. ۵) گذاشتن اطلاعاتی در وب سایت که به سود رقبای شما باشد. مسئولین بخش برنامه ریزی اطلاعات یک وب سایت ، باید مانند دزدها فکر کنند. به این ترتیب، احتمال این که این افراد، برنامه های اطلاعاتی را طراحی کنند که مورد علاقه ی رقیبان سایت باشد، از یبن می رود. برخی بخش های اطلاعاتی در نوع خود بی ضرر هستند، اما در ترکیب با یکدیگر، می توانند مطالب زیادی را درباره ی فعالیت های شغلی، شرکای استراتژیک، مشتری هاو ساختار درونی سازمان شما آشکار سازند. در این جا هم حضور یک کارشناس بسیار سودمند است. ۶) سخنان نامفهوم و کلمات فنی پیچیده. هدف اصلی بیشتر وب سایت ها آگاه ساختن مشتریان از نحوه فعالیت های سایت و چگونگی ارائه خدمات و تولیدات به مشتریان است. وقتی در سایت خود از زبانی فنی یا اصطلاحاتی نامفهوم استفاده می کنید به طوری که اکثر مردم از درک آنها عاجزند در حقیقت به کار بیهوده ای دست زده اید. از بیانی شیوا و مستقیم استفاده کنید. شرهورویتس متصدی امور تبلیغات و نویسنده ی کتاب اصول کسب درآمد: بازاریابی با رعایت حقوق مشتری در این باره می گوید: استفاده از کلمات پیچیده یا زیاده گویی در اینترنت امری عادی است. اما این مساله با صداقت ، کیفیت محصولات و درستکاری فعالیت های شما مغایرت دارد. ۷) مطالبی که شغل شما را بهتر از آنچه که هست نشان می دهند. ۹) لینک های به درد نخور و مطالب قدیمی. |
چاپ افست – چاپ افست تبریز- چاپ بنر – طراحی سایت کیک – طراحی سایت کلوچه – طراحی سایت شکلات – طراحی سایت بیسکویت – طراحی سایت عسل – طراحی سایت حبوبات – طراحی سایت کفش – طراحی سایت پوتین – طراحی سایت دیگ بخار – طراحی سایت دلستر – طراحی سایت نوشابه – طراحی سایت قندوشکر- طراحی سایت آردسازی – طراحی سایت فروش آنلاین – طراحی سایت املاک – طراحی سایت دانشگاه – طراحی سایت بسیج -طراحی سایت بازگانی – طراحی سایت محصولات کشاورزی – طراحی سایت سیر – طراحی سایت پروتئین – طراحی سایت کالباس -طراحی سایت پیتزا-طراحی سایت رستوران-طراحی سایت هتل-طراحی سایت آژانس هواپیمایی– طراحی سایت آهن – طراحی سایت فلزات – طراحی سایت معادن سنگ و مس و آهن – طراحی سایت درب و پنجره پی وی سی – طراحی سایت تولید گچ و آهک – طراحی سایت تراشکاری-طراحی سایت نرده آلومینیومی – طراحی سایت پنجره دوجداره – طراحی سایت شیشه – طراحی سایت ماشین – طراحی سایت بچینگ – طراحی سایت بیمارستان -طراحی سایت طلا و جواهر- طراحی سایت تمبر – طراحی سایت یراق آلات-طراحی سایت موکت-طراحی سایت فرش و قالی-طراحی سایت کارتن پلاست-طراحی سایت شکلات قهوه – طراحی سایت سماور-طراحی سایت یخچال-طراحی سایت کولر-طراحی سایت بخاری–طراحی سایت ایزوگام-طراحی سایت قیر و گونی – طراحی سایت چسب – طراحی سایت درب ضد سرقت – طراحی سایت اسباب بازی – طراحی سایت مهدکودک – طراحی سایت آموزشگاه زبان-طراحی سایت کاشی و سرامیک-طراحی سایت رب گوجه فرنگی-طراحی سایت کنسرو-طراحی سایت آکواریوم-طراحی سایت مبلمان-طراحی سایت پروتز لب-طراحی سایت وکیوم-طراحی سایت کوچک کننده بینی-طراحی سایت سی دی آموزشی-طراحی سایت پفک – طراحی سایت شیمیایی-طراحی سایت لوازم خانگی-طراحی سایت ابزارآلات |