کاراکتر /شخصیت تبلیغاتی/تیزر
کاراکتر /شخصیت تبلیغاتی/تیزر
یک موتور کارتونی و یک میمون فانتزی که بر آن سوار است، تنها یک معنی را به ذهن متبادر می کند و آن اسنک های چی توزاست؛ نمونه ای از یک شخصیت تبلیغاتی موفق و جا افتاده.
شخصیت/کاراکتر تبلیغاتی در صورت تثبیت در ذهن مخاطبان، کار را برای تبلیغات آسان میکند. او می تواند نماینده ای خوب برای برندها در بیان پیام های تبلیغاتی باشد. شخصیت تبلیغاتی با تکرار فراوان )آقای ایمنی) یا حرکات جالب توجهش) سمور چاکلز( و شیرین کاری هایش )شیر و شکارچی مزمز (در ذهن مخاطبان به ثبت می رسد.
مخاطب هرجا که شخصیت تبلیغاتی برندی را ببیند، دیگر به دنبال نام و نشان تجاری برند نخواهد بود. گاهی آنقدر شخصیت های تبلیغاتی فراگیر می شود که حتی هاله ای از آن هم مخاطب را متوجه خواهد کرد. مثل بیلبوردهای اخیر شرکت چی توز که تنها بخشی از فرمان موتور و دست شخصیت شناخته شده این برند بر آن نقش بسته بود.
شخصیت تبلیغاتی نماینده برند در گفتگو با مخاطبان خواهد بود. نماینده ای که تمام مشخصات برند را در قالب شخصیت رفتاری خود به نمایش می گذارد. او شناخته شده است و به دل ها می نشیند. با یاری گرفتن از شخصیت تبلیغاتی، یک دوستی همیشگی بین برند خود و مخاطبان/مشتریان برقرار کنید.